#82

Cześć! Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, studium dłoni i... jakieś buty. Tak, miały być stopy i to jako oddzielny post, ale uznałam, że do rysunku żurnalowego przyda się obuwie wszelkiej maści i to zdecydowanie za mały materiał, żeby go dzielić. Układy dłoni nie są oczywiście przypadkowe, skupiłam się na takich, które przydadzą mi się w ilustracji - ręka w talii, trzymająca kopertówkę czy kurtkę, wygięta na różne sposoby i swobodnie zwisająca. Myślałam o ołówku, ale jednak od dawna używam go tylko do szkiców i gdybym wzięła się za cieniowanie siedziałabym nad tym pewnie do dzisiaj :') Dlatego też postawiłam na dokładniejsze studium dłoni kredką i szybkie formy butów tym samym medium. Pracowałam kredkami Derwent Coloursoft i Bic Conte w szkicowniku Canson One (format B4). Przy okazji kadrowania sprawdziłam jak wygląda negatyw i... moim zdaniem efekt jest bardzo ciekawy, więc pokazuję i tę wersję.


P.S. Wróciłam do wrzucania notatek z historii sztuki, jak na razie brakuje tylko romanizmu i XIX wieku, więc pojawią się one w najbliższym czasie. Wszystkie materiały, które opublikowałam wcześniej znajdziecie uporządkowane w zakładce HISTORIA SZTUKI na górze strony. Niestety można do nich dotrzeć bezpośrednio tylko w wersji na komputer, także jeśli szukacie czegoś konkretnego, nie róbcie tego w wersji mobilnej.

P.S.2 Wiele razy się nad tym zastanawiałam, poza tym ostatnio uważnie śledzę statystyki i pomyślałam, że warto spróbować pisać w języku, którym posługują się wszyscy - angielskim - albo zrezygnować  z opisów, bo szczerze mówiąc mam wrażenie, że jednak produkuję się w powietrze :') Dajcie znać tu albo na Facebooku, co o tym myślicie, a jeśli nic z tego nie wyjdzie to... chyba skupię się na pokazywaniu swojej twórczości tak, jak robię to na Instagramie czy stronie internetowej.




Komentarze