#80

Cześć! Dzisiaj bardzo krótko, ale to dlatego, że pojawi się jeszcze jeden post portretowy, a następnie dwa ze studium części ciała. Techniki prawdopodobnie zróżnicuję, ale twarze na pewno wykonam kredkami. Po prawej stronie umieściłam dwie listy, także jeśli jesteście ciekawi, co się tutaj pojawi i co planuję, koniecznie zerknijcie. Zapraszam Was także na mojego Facebooka, gdzie w ostatnim czasie pokazuję szkice do kolekcji inspirowanej architekturą Zahy Hadid. A co mamy tutaj?

Nie mam większego problemu z proporcjami twarzy, ale mam za to tendencję do upiększania i podciągania pod swój wypracowany na przestrzeni lat schemat, typ urody. Dlatego też zdecydowałam, że warto poćwiczyć oddawanie podobieństwa i porysować różne elementy - garbaty nos, nietypowe usta czy świetliste oczy. Uznałam, że do tego zadania idealnie sprawdzą się indyjskie aktorki: jedne typowo piękne, inne dodatkowo charakterystyczne. Jak się okazało, rysowałam od najłatwiejszej do najtrudniejszej i tą ostatnią okazała się kobieta uważana za największą piękność na co dzień, ale także w filmach, czyli Deepika Padukone - dała mi w kość. Poniżej przedstawiłam kolejno: Aishwaryę Rai Bacchan, Katrinę Kaif, Kareenę Kapoor i Priyankę Choprę. Pracowałam w szkicowniku Canson One, na formacie B4. Użyłam 5 kredek Derwent Coloursoft w odcieniach fioletu, a także promarkera Letraset w kolorze Slate. Tyle ode mnie, dajcie znać, że tu jesteście i do następnego :)

Komentarze