MAŁE FORMY | PROJEKTY | 1/4

Witam Was serdecznie!
Rok temu, projektując MAŁE FORMY wykonałam trzy szkice, zostawiłam je na jakiś czas, potem pomyślałam, że byłoby dobrze narysować wszystko, więc powstały kolejne cztery. Tak, po niemal równych dwunastu miesiącach coś mnie tknęło i w ciągu dziesięciu (?) godzin dokończyłam to, co zaczęłam. I mam takie poczucie wobec wszystkiego, co leży w mojej szafce i jest nieskończone. Przez te wakacje mam prawdziwe uderzenie weny i ambicji, wyżywam się artystycznie na każdej płaszczyźnie. 

To pierwszy z czterech wpisów poświęconych projektom do wystawy, która odbyła się we wrześniu 2017 roku, zachęcam do obserwacji tego cyklu. Dlaczego? Odszyłam większość kolekcji, do jednej z sukni zrobiłam wykroje, pozostałe nie ujrzały światła dziennego lub uległy modyfikacji. Co do samych ilustracji, są one wykonane cienkopisem i kredką akwarelową, która zaskoczyła mnie mile i niemile, dlatego czasem warto przerwać, żeby zrobić postęp i sprawdzić przybory. O samych kredkach piszę dla Was recenzję, cały czas gromadzę do niej materiały, także nie próżnuję w tej kwestii. Koniecznie zajrzyjcie do zakładki WYSTAWY ;)

Komentarze