MAŁE FORMY | PROJEKTY | 4/4

Witam Was serdecznie!
To już ostatnia część tego cyklu, zawiera ona nie 4, a 5 projektów. Powstały wszystkie oprócz ostatniego, czego oczywiście żałuję, bo mam do niego wykroje, leżą uprasowane od wystawy, ale ta suknia nigdy się na niej nie pojawiła. To już zakończenie MAŁYCH FORM, z mojej strony oczywiście, bo na Kultura na co dzień pojawił się wpis na ich temat! Można go przeczytać tutaj. Jest to przypomnienie tego, co pokazałam w poprzedniej edycji festiwalu Sztuka 6 i zapowiedź kolejnej kolekcji, którą zaprezentuję już w październiku. Więcej informacji pojawi się już niedługo na mojej stronie na Facebooku, zachęcam do zostawienia kciuka w górę i bycia na bieżąco.
Skoro mowa o fanpage'u, przekroczyliśmy barierę 300 polubień, za co bardzo dziękuję i liczę, że będzie nas jeszcze więcej. Spodobały się Wam Tygodnie z artystami, co mnie bardzo cieszy, jednakże muszę wprowadzić w nich pewne zmiany. W związku z tym, że co 3 dni pojawia się nowy wpis tutaj, wówczas na jego rzecz nie pojawi się ten związany z cyklem, myślę, że to uczciwe rozwiązanie. Tyle ode mnie, zapraszam Was we wtorek, pokażę Wam swój pierwszy pejzaż, a już od poniedziałku spędzimy trochę czasu z Maud Lewis. 

Komentarze