Dream Factory | Notes z lawendą

Cześć! Wkradła się tu przerwa, ale nie próżnuję i jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, doskonale wiecie, że dużo się dzieje. Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, kolejna odsłona Dream Factory - zamówienie Asi, która również tworzy, a znajdziecie ją tutaj. Moim zadaniem było wykonanie notesu zgodnie z poniższymi punktami i uzupełnienie projektu:

czarny notes
strony w odcieniu niebieskiego/granatu
srebrne lub złote imię i nazwisko w środku
motyw kwiatowy na okładce, drobne kwiaty
minimalizm
12 x 17 cm
80 - 100 stron

Do oprawy użyłam czarnej bawełny, na której wyszyłam kilka gałązek lawendy, a pod właściwą oprawą umieściłam wypełnienie z cienkiej pianki, aby notes był miękki i przyjemny w dotyku. Na kartki wybrałam granatowy papier o gramaturze 70 g/m², dzięki czemu blok składający się ze 100 stron jest jak najbardziej zbliżony do tych, które najczęściej spotykamy w sklepach. Do stron łączących oprawę z blokiem użyłam czarnego metalizowanego papieru z efektem brokatu, z przodu umieściłam imię i nazwisko Asi, z tyłu sygnaturę projektu. W połowie okładki wkleiłam dwa czarne rzemienie do wiązania. Całość wyniosła Asię 70 zł + przesyłka

Jeśli szukacie unikatowego notesu/albumu zajrzyjcie do zakładek na górze strony - ZAMÓWIENIA i KONTAKT. Za tydzień nowy projekt, tym razem w jasnych barwach ;)




Komentarze