Dream Factory | Notesy w welurowej oprawie


Cześć! Dawno, dawno temu - jeszcze w 2017 roku - zrobiłam zakładki do książek, które opublikowałam tu w poście o tytule Dream Factory, następnie w 2019 roku zrobiłam notes do pracy dyplomowej i teraz w końcu na poważnie zajmuję się robieniem takich rzeczy, więc tym razem ten cykl na pewno nie zginie. Oba poniższe notesy mają już swoich właścicieli, jednak ten z brokatem wykonuję ponownie dla autorki książki Miles i mojej koleżanki, Mileny, którą możecie znaleźć tutaj, a kolejny, zupełnie inny, przygotowuję na zamówienie - to będzie coś, więc zachęcam do obserwowania mnie na Instagramie, aby być na bieżąco. Wszystkie informacje na temat zamówienia u mnie ręcznie robionego notesu znajdziecie tutaj.


Poniższe notesy mają wymiary 9 x 14 cm, ~80 kremowych kartek (o małej gramaturze) w linię oraz oprawy wykonane z najwyższej jakości włoskiego weluru. Aby powiększyć zdjęcie należy na nie kliknąć (otworzy się galeria) lub otworzyć w nowej karcie klikając prawy przycisk myszy. 

Komentarze