#79

Cześć! Dzisiaj trzecia, ostatnia już odsłona cienkopisów. Zdecydowanie bardziej kontrastowa, bo żółto-czarna i pełna falban. Szczerze mówiąc, te spodnie z falbanami na szwach z tyłu to mój absolutny must have, więc nie zdziwcie się, jeśli mignie Wam w moich social mediach odszyta odsłona tego projektu. Na razie pisaki odkładam na bok, poświęcam się wspomnianemu ostatnio portretowi i kolekcji inspirowanej... Indiami. Ostatnio zafascynowało mnie Bollywood, zwłaszcza scenografia i kostiumy w filmach historycznych. Nie mówiąc już o przepięknych ornamentach, na które nigdy nie mogę się napatrzeć... Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pokazać Wam pierwsze sylwetki ;)

P.S. Facebook i Instagram wyrzucają link do tego bloga w każdy możliwy sposób, nie mam pojęcia o co chodzi, nie wydaje mi się, by w jakikolwiek sposób naruszał standardy społeczności, ale cóż... Jeśli macie jakiś pomysł, o co tu chodzi, chętnie przyjmę pomoc!

Komentarze