#77

Cześć! Wczoraj eksperymentowałam z cienkopisami, które leżały odłogiem od czasu egzaminów - kupiłam, bo były na liście, ale nigdy ich nie użyłam. Narysowałam trzy szybkie sylwetki w zimnych barwach, możliwe, że spróbuję jeszcze z ciepłymi. Efekt całkiem mi się podoba, choć uważam, że jest to zbyt banalne i wymaga ćwiczeń, poznania techniki. Jestem rozdarta, bo miło próbować nowych rzeczy, jednak moje serduszko perfekcjonisty bije do kredek i brokatu - zdecydowanie bardziej spełniałam się w pracy nad Bright Star. Użyłam cienkopisów Stabilo 0.4. Szkic wykonałam kolorem szarym, dalej pracowałam różowym, fioletowym i turkusowym. Wszystkie sylwetki rysowałam w szkicowniku marki Canson w formacie B4. Tak, jak pisałam wcześniej, mam nadzieję, że na koniec września pojawi się tu coś większego. Do następnego ;)



Komentarze