#76

Witam Was serdecznie! 
Już pod nowym adresem i dzisiaj naprawdę bardzo krótko, bo nie mam nic dużego - czarny line art na formacie B4. Jakich czas temu gościłam swoją koleżankę (pozdrawiam Ninę!) i zrobiłam szybki szkic jej sylwetki, który od tamtej pory leżał sobie w szkicowniku i czekał, aż łaskawie do niego wrócę. Jak wspominałam w poprzednim wpisie, byłam zmuszona przerwać cykl i porzucić swoje projekty, ale powoli wracam do pracy i myślę, że to całkiem niezła rozgrzewka. Poprzednio rysowałam portrety Pod skórą z charakterystycznymi pokrytymi liniami fragmentami czy sylwetki w podobnym do tego, który znajdziecie poniżej, stylu - uproszczone, z zawijaną i łamaną linią. Szkice do każdej z takich prac wyglądają tak samo, ale co jakiś czas wyciągam z linii coś nowego, tym razem zróżnicowałam jej grubość, zgeometryzowałam kształt i podjęłam próbę zabawy optyką. Dajcie znać czy chcielibyście zobaczyć więcej takich rysunków. Ten oczywiście trafia do mojego nowego portfolio, które znajdziecie na patlupinska.wixsite.com/patrycjalupinska. "Widzimy się", mam nadzieję, za niedługo.
25 x 35 cm
cienkopis czarny Faber Castell 0.05
cienkopis czarny Stabilo 0.4



Komentarze