Wszystkie oczy świata widzą, czyli temat do teczki



Cześć wszystkim!
Trochę mnie tu nie było, ale tym razem mam naprawdę porządne usprawiedliwienie... Pracowałam nad teczką do warszawskiej ASP, oczywiście na ostatnią chwilę, jak to ja. Ostatnie kilka dni upłynęło mi na pracy do (średnio) 4 rano, a przed oddaniem teczki nie spałam, w końcu każda godzina jest w takiej sytuacji na wagę złota. Ostatnio tak ekstremalnie było podczas pracy nad Małymi Formami, ale jak widać nie wyszłam z wprawy :')

Teczka na projektowanie ubioru w Warszawie składa się z prac rysunkowych, malarskich i zadania projektowego, tj. 5 sylwetek zgodnych z zadanym tematem. Jeśli uda mi się przejść do drugiego etapu rekrutacji, pokażę Wam, co było w środku mojej. Zadanie projektowe zrobiłam bardzo późno, właściwie za późno, głównie dlatego, że nie byłam pewna czy chcę składać papiery. Temat nie podobał mi się od samego początku, ale muszę przyznać, że chyba nie ma lepszego sposobu na sprawdzenie kandydatów - oprócz ubrania, należało zaprojektować także tkaninę. Zapisz to na tkaninie w moim odczuciu wręcz zmusza do włączenia w modę innych dziedzin. Wiem, że to nic nowego, właściwie od zawsze moda towarzyszy przemianom społecznym, poglądom i tak dalej, jednak ja lubię tworzyć coś odrębnego, tzw. sztukę dla sztuki.

Zaprojektowałam 3 różne zestawy sylwetek (oczywiście wszystkie Wam pokażę), jednak jako ten właściwy wybrałam taki, który właściwie całkowicie zainspirowałam swoją kolekcją z 2017 roku. Dlaczego? Były to formy raczej proste, umożliwiające ukazanie mojego zapisu na dużej powierzchni. Postawiłam na 2 tkaniny w zbliżonej kolorystyce, z których jedna miała być tłoczona alfabetem Braille'a.

P.S. Zgodnie z wynikami głosowania na Facebooku, 30 czerwca rusza cykl Bright Star, poświęcony projektowaniu ubioru i wszelkiego rodzaju błyskotkom, których naprawdę dawno tutaj nie było. Wracają stare, dobre czasy!


WSZYSTKIE OCZY ŚWIATA WIDZĄ








Komentarze