#75

Cześć!
Dzisiaj znowu krótko, ale wierzcie mi, po czterech latach już zapomniałam, jak to jest szukać miejsca do nauki. Jednakże mój pierwszy wakacyjny cykl, Bright Star, jest już w przygotowaniu i myślę, że będzie on dobrą rekompensatą za tę ciszę spowodowaną teczkami, egzaminami i innymi potwornościami związanymi ze studiami. Studium  postaci, które widzicie, to nic innego jak uzupełnienie mojego zestawu prac na Akademię Sztuk Pięknych. Rysowałam swoją 7-letnią kuzynkę, i muszę przyznać, że pozowała lepiej niż niektóre z moich koleżanek w plastyku :) Co prawda z bajką, ale i tak wytrwale, niemal bez ruchu. Tym razem bardzo się spieszyłam, bo nie miałam jeszcze zadania projektowego, a termin był następnego dnia, więc zajęło mi to niecałe 3 godziny. A teraz krótkie ogłoszenia:

  • Cykl Bright Star rozpocznie się 30 czerwca o godzinie 22:00. Aż do 28 lipca, co drugi dzień na blogu, Facebooku i Instagramie będzie pojawiać się o tej porze sylwetka mojego projektu. Każda z nich będzie pełna cekinów, brokatu, metalicznych farb i papierów, koralików i innych. 
  • Na Facebooku opublikowałam ankietę dotyczącą publikacji mojej teczki na ubiór w Warszawie - jak na razie wszystkie głosy są na tak, także spodziewajcie się wpisu na ten temat albo... filmu na YouTube. Od jakiegoś czasu przymierzam się do takiej formy, głównie dlatego, że wolę mówić, niż pisać - przynajmniej o takich rzeczach. W końcu kiedyś opublikowałam na swoim kanale jakiś speed coloring i relację z wystawy... Ale o tym również zadecydujecie Wy, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, polubcie mnie na Facebooku i bądźcie na bieżąco.
  • Mam bardzo dużo materiału, także spodziewajcie się mody, historii sztuki i recenzji przyborów ;)
studium postaci
3h
100 x 70 cm
papier
ołówki HB - 6B

Komentarze