#CUBE

Witam wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają! Zaczął się nowy rok szkolny, więc dostałam już prawie wszystkie prace z poprzedniego i mogłam w końcu zrobić porządne zdjęcia. 

"Macie dwa sześciany. Jeden deformujecie w taki sposób, aby podkreślić jego formę, natomiast formie drugiego macie zaprzeczyć. Możecie używać czerni i bieli."


PODKREŚLENIE FORMY

Mamy czarno-biały sześcian i musimy zdeformować go w taki sposób, żeby spowodować, że mimo to powierzchnia jego ścian będzie dla naszego oka gładka i w jednym kolorze.

Bardzo lubię być pewną swojego pomysłu, więc osoby, które mi doradzają to 1/3 sukcesu.  Wymyśliłam schody, które okazały się być strzałem w dziesiątkę. Siatka była bardzo skomplikowana (niestety gdzieś uciekło mi zdjęcie) i mimo całej mojej dokładności nie wyszło idealnie. Najbardziej widać do na czarnej ścianie, ponieważ jej podstawą były piony, które było bardzo ciężko uzyskać.


ZAPRZECZENIE FORMY

Projektowanie graficzne nie jest łatwe i wszystko stanowi pewnego rodzaju problem, ale ten sześcian jest w czołówce (kochane powtórzenia). Jeśli przyjrzeliście się szkicom na górze, zauważyliście, że trochę zajęło mi wymyślenie czegoś dobrego. Nie najlepszego, bo nie udało mi się w pełni zaprzeczyć tej formie. Wykorzystałam flower of life, który niektórzy z Was kojarzą z okładki płyty (mojego ulubionego) zespołu, Bring me the Horizon zatytułowanej Sempiternal. W tym przypadku więcej rysowałam i wycinałam niż wymierzałam, mogłam pozwolić sobie na pewien przypadek, ponieważ nie miało to większego znaczenia. 


Komentarze