#61

Z dedykacją dla Asi :)
format A2
czas pracy ok. 5h
kredki Derwent Coloursoft
kredki KOH I NOOR PROGRESSO
kredki Bic Cante
biały żelopis marvy
cienkopis Faber Castel 0.1 czarny
Cześć wszystkim!
Tak, wiem, ten post, a właściwie rysunek to taki mały koszmarek, ale jak zawsze mam coś na swoje usprawiedliwienie. Zamieszczam tę pracę, bo pierwszy raz rysowałam coś takiego i w dodatku wyszło dobrze - mam na myśli dolną część sukni. Jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona i i będę przywiązywać większą uwagę to naturalnego wyglądu ubrań podczas wykonywania rysunków. Ta postać to Maryja (według niektórych Maryja-modelka, haha!), jakby nie było tego widać i jest to przełom w sztuce religijnej, bo zamiast złotej/zółtej aureoli jest niebieska! :D To może wydawać się śmieszne, ale żeby narysować suknię, podwiązałam materiał i robiłam zdjęcia w ruchu. Bardzo mi to pomogło i polecam. 

Dzisiaj krótko, bo za jakieś dwie godziny wyjeżdżam na jedną wycieczkę, a dzień po powrocie na kolejną. Ale! Jeśli obserwujecie fanpage'a, to wiecie, że nie siedzę bezczynnie i kolejny post będzie czymś naprawdę niezłym ;) Czekam na 20 czerwca, trochę się tu zmieni!