Mała brokatowa

Z dedykacją dla Weroniki :)
Twoje zamówienie:



Komentarze

  1. Imponujaca praca. Less is more - taki można dać podpis. Prostota i elegancja, czyli minimalizm w naprawdę oryginalnym wydaniu! Może skusisz się na zrobienie tematycznej "sesji". Jak Vogue ma przykład? Hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze o tym nie myślałam, ale to dobry i ciekawy pomysł! Nie wiem jeszcze kiedy, ale z pewnością to zrobię.

      Usuń
  2. Zgadzam się z koleżanką/kolegą wyżej. Praca bardzo ładna, skromna i sama bym to chętnie założyła!! Ubrania wymyślasz świetne, niektóre przypominają kostiumy z filmów czy wręcz instalacje w muzeach sztuki nowoczesnej! To się chwali. Może teraz coś z biżuterii? Albo jakaś fantazyjna fryzura czy makijaż? Raz już coś takiego zrobiłaś. Te orientalne kolczyki były fantastyczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uczę się rysować dłonie, a jak już opanuję to w dobrym stopniu, to możliwe, że pojawi się biżuteria. Spróbuję ponownie z kolczykami i pomyślę nad naszyjnikiem.
      Fryzur na razie nie planuję, ale mam za to pomysł na makijaż, który już od dawna chcę zrealizować, ale na wszystko brakuje mi czasu.

      Usuń
  3. Świetna sukienka! Genialna po prostu. Propsy za pomysł z brokatem. Buty rewelacyjne. Mam pomysł. Może odwiedzający będą podrzucać Co motywy, a Ty będziesz tworzysz swoje dzieła? Co Ty na to? Ja proponuję trzy motywy do wyboru:
    1. Strój inspirowany Dzikim zachodem
    2. Biżuteria inspirowana... pogodą
    3. No i jakiś filmowy przykład, czyli niech to będzie Dirty dancing.

    Przyjmujesz wyzwanie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uwielbiam brokaty i cekiny, cały czas szukam nowych kolorów. Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć!
      Ciekawe wyzwanie, chyba się podejmę. Jak tylko znajdę czas i coś wymyślę, to zrealizuję którąś z Twoich propozycji ;)

      Usuń
  4. To chyba jedna z Twoich najlepszych prac! Bohaterka wygląda niczym Olivia Wilde!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Rzeczywiście! Kojarzy mi się z Olivią Wilde.

      Usuń
  5. Mnie też skojarzyło się to z panią Wilde! Piękna! Może ją sportretujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sportretuję :) Przydałoby się w końcu spróbować narysować kogoś innego niż siebie.

      Usuń
  6. Za to ja chętnie bym zobaczył jak sobie radzisz z brokatem w nieco trudniejszych projektach. Ta praca jest imponująca i niezwykle efektowanie wygląda, ale może spróbujesz się wykazać w projektach w takim typie, jaki tworzy Ellie Saab?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ellie Saab tworzy przepiękne suknie, uwielbiam je!
      Według mnie brokat ogólnie wygląda efektownie, dlatego wykorzystuję go w swoich pracach. Z pewnością zmierzę się z tego typu projektami.

      Usuń
  7. Ciekawie by wyglądało, gdyby to te elementy pod sukienką były brokatowe! Ogólnie praca świetna. Chciałabym mieć takie buty!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie patrzę na wersję bez brokatu i wyobrażam sobie got tylko na tych elementach. Nie do końca mi się to podoba, dlatego pokryłam nim całą sukienkę, ale to oczywiście kwestia gustu! ;)

      Usuń
  8. Po raz pierwszy jestem na twoim blogu, i widzę że całkiem nieźle rysujesz :) Popracuj tylko trochę nad szkicem, a tak to inne twoje prace są fenomenalne!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkic jest wstępną wersją rysunku, myślę, że chodziło o prace ołówkiem. Szczerze mówiąc o wiele bardziej wolę kredki, ale popracuję nad tym, co wychodzi mi gorzej ;)

      Usuń
    2. No, chodziło o te ''prace ołówkiem'' ;)

      Usuń
  9. Powinnaś popracować nad samą postacią. Postacie powinny być bardziej ludzkie, subtelniejsze, bardziej delikatne. Stroje są FENOMENALNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli długie nogi, to niestety taki mam styl, tak wolę. Subtelniejsze i bardziej delikatne - chodzi o to, że są mało realistyczne i posiadają w większości wyraźne czarne kontury?
      Dziękuję ;)

      Usuń
    2. Wolałabym, aby te rysunki były tworzone miękką kreską, delikatniej, realistyczniej. Spróbuj!

      Usuń
    3. Może spróbuję, ale niczego nie obiecuję.

      Usuń
  10. Śliczny rysunek masz talent!


    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Z przyjemnością w nie poklikałam haha, bardzo podobał mi się ten post.
      Możesz dać link ;)

      Usuń

Prześlij komentarz