Ornament

Witam Was serdecznie!
Rok temu na zajęciach rzeźby dostaliśmy do wykonania kolejne zadanie - ornament. Mieliśmy do dyspozycji dwie wielkie księgi ornamentów, z których mogliśmy czerpać inspirację. W jednej z nich znalazłam bardzo rozbudowany wzór, z którego wybrałam interesujący mnie fragment i przeniosłam na kwadrat z gliny, który uformowałam już wcześniej. Oczywiście wprowadziłam pewne zmiany, jedne z powodu takiej konieczności, inne wedle własnego uznania. Dlaczego tak późno o tym mówię? Ta praca miała zostać zniszczona :) Sposób na zachowanie swoich dzieł w pracowni rzeźby jest jeden - odlew gipsowy. Gliny, której używamy, nie wypala się, służy ona do modelowania i stworzenia formy odlewniczej. Na rok zapomniałam o istnieniu tej cegiełki, a okazało się, że mój profesor włożył ją do pieca i dzisiaj mogę się nią z Wami podzielić. 

20 cm x 20 cm


Kto pamięta o tym, żeby tutaj zajrzeć? Sama zapominam, dlatego powstało konto w najpopularniejszym obecnie serwisie, który każdy ma w swoim telefonie, zachęcam do obserwacji Malgranda Art na Instagramie!

Komentarze