#easter

Z dedykacją dla Harolda :)
czas pracy: 3 godziny
format A5
kredki Derwent Coloursoft
kredki Bic Cante
Cześć wszystkim! Nie wiem jak Wy, ale ja tylko czekałam na przerwę świąteczną. Spanie po 3-5 godzin i szkolne obowiązki to niezbyt dobre połączenie. Do rzeczy. Co kojarzy się z Wielkanocą? Kurczaczki, baranki, bazie, koszyczki... i pisanki! Miał być krem i pocięte cekiny (planowałam i wymyślałam przez tydzień haha), ale jakoś przestało mi się to podobać. Najpiękniejszymi pisankami są dla mnie te w kwiaty, więc zdecydowałam, że taką muszę narysować i już. Ale jakie kwiaty? Zapamiętajcie: kiedy nie macie pomysłu, zajrzyjcie do katalogu modowego, tam na pewno znajdziecie inspirację! ;)
Patrizia Pepe Main Collection SS 2015

Komentarze

  1. Wzór i kolorystyka ładna. Jednak nie podoba mi się kształt samego jajka. U góry ulega on zbytniemu spłaszczeniu, przez co jajko wygląda trochę nienaturalnie (w naturze jest bardziej elipsoidalne). Ale tak też jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, kształt trochę się różni, ale myślę, że jest to kwestia gustu, mi np taki o wiele bardziej się podoba.

      Usuń
  2. bardzo ładna pisanka, ciekawy wzór. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny blog ! Będę wpadać częściej bo lubię te o tematyce Artystycznej ^^ Cudnie rysujesz, oby tak dalej :)
    Pozdrawiam http://claudetta014.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że zamierzasz ze mną zostać! :)

      Usuń
  4. Zarąbisty blog. Pozdrawiam http://hania-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzorek i dobór kolorów :) Jeśli chodzi o mnie to kształt pisanki mi się podoba. Jest taki "bardzo artystyczny"... taki inny..oryginalny :D
    A tak z innej beczki to widzę, że całkiem niczego sobie (czyt.cudowny) obrazek w przygotowaniu po mojej prawej :) Audrey Hepburn zapowiada sie zjawiskowo :)
    http://bazgrdiseny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak szczerze mówiąc to, zawsze mi się wydawało, źe jajko ma taki kształt, a jak już narysowałam i porównałam, to nie było jednak to. Ale! Spodobał się mi, spodobał się Tobie, więc jestem zadowolona ;)
      Jeszcze raz dziękuję. W przygotowaniu jest praca mojego życia haha, niesamowite wyzwanie. Długo się robi, bo nauka, bo prace domowe, bo za moment test gimnazjalny. Zaraz po teście postaram się ją ukończyć ;)

      Usuń
    2. Ojej to już jutro te testy ??!! No to powodzenia :)

      Usuń
    3. Tak, już jutro, a ja od 3 dni siedzę i powtarzam. Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz