#project

Z dedykacją dla Zosi :)
format A4
kredki KOH I NOOR PROGRESSO
kredki Derwent Coloursoft Skintones
kredki Coloring Jumbo
kredki Bambino
kredki cante
cienkopis Faber Castell 0.1
Nawet nie wiem kiedy ostatnio rysowałam tego typu pracę... Mam na myśli postać z czarnymi konturami i format A4, naprawdę dawno tego nie było. Jak nietrudno zauważyć, inspirowałam się gejszą. Piękne kwiaty w kolorze jasnego różu, które doskonale pamiętam z "Mulan" i makijaż, który zgadza się w każdym szczególe, no może oprócz bieli. Rysunek powstał na potrzeby pokazu, który szykuję ze swoją grupą na zajęcia artystyczne. Jak Wam się podoba?
skan

Komentarze

  1. Projekt jest ciekawy, ale szczerze nie wyobrażam sobie jakby to wyglądało na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też sobie tego póki co nie wyobrażam, ale jak już skończymy szyć, to się pochwalę haha :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że pochwalisz się, jak dalej będziecie nad tym pracować, jestem bardzo ciekawa :) A praca jak zwykle dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś pojawi się na fanpage'u ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Absolutne dzieło sztuki! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dzięki za dedykację :) . Nie umiem pisać komentarzy, ale praca bardzo mi się podoba i ciekawe jak bedzie wyglądał ten głeboki dekolt podczas tego mini pokazu w szkole, haha ;)
    Te kwiatki na sukience są naprawdę śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) Umiesz, właśnie napisałaś haha! Dziękuję :)
      Nie wiem czy nie ulegnie drobnej zmianie, skoro mam mieć to na sobie przy całej klasie. Trochę mi się z Tobą skojarzyły, jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  5. Przejrzałam wszystkie Twoje rysunki na tym blogu i ndfgirdnugreiu *o* podziwiam Cię, bo widać ile pracy trzeba włożyć w te szczególiki, które są tak dopracowane. Wiem ile trzeba cierpliwości i wytrwałości, bo mnie zwykle często szlag trafia jak mi coś nie wychodzi, nie mówiąc już o takich wzorach jak miałaś przy jednej sukience czarno-białej. Czy w ogóle przy innych pracach... Przez Twoje rysunki i mi się chce rysować tyle, że ja to zaczęłam pracować na komputerze. Mam więcej możliwości. Rysunki są czystsze i mogę bawić się kolorami. A jak coś nie wyjdzie to 'cofnij' albo 'gumka' i po sprawie. Poza tym... kiedyś też zwykłymi kredkami malowałam, ale jednak miałam trudności z cieniami. W sumie dalej mam trochę XD
    Podoba mi się ta kreacja, tym bardziej, że lubię klimaty Dalekiego Wschodu i sama bym chciała założyć taką kieckę. Chociaż może z inną nieco górą, bo za dużo odkryte. Nie przepadam za takimi dekoltami XD ale rękawy oraz dół sukienki są piękne! I te kwiaty również. Takie bardzo Azjatyckie. Jak uszyjesz taką sukienkę to pokaż i daj mi znać. Proszę! *.* Chce ją zobaczyć.
    Rysunki są po prostu świetne. Bardzo też imponują mi nogi jakie rysujesz XD Ja mam z nimi problemy czy w ogóle z narysowaniem całej sylwetki o normalnych i proporcjonalnych rozmiarach. Zwykle wychodzi mi głowa albo duża albo mała a różne części ciała mają inną wielkość XD haha
    Pozdrawiam!

    dragon-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Tak, rysując pracuję nad swoją cierpliwością, bo przyznam, że czasem zdarza się, że tak jak Ciebie, trafia mnie szlag. Wzory, które zaprezentowałam w poście daydreaming.collection naprawdę dały mi popalić, kiedy byłam w połowie, czułam dziwne zmęczenie i dostawałam już oczopląsu... Ciesze się, że moje rysunki budzą w Tobie takie dobre chęci! :) Ja nigdy nie próbowałam na komputerze i szczerze mówiąc nie zamierzam jeszcze się z tym mierzyć, choć tak jak piszesz ma to wiele zalet - wolę 'tradycyjne' rysowanie. Ja jakoś nigdy nie miałam problemu z cieniami, z przejściami kolorów, jakbym od zawsze to potrafiła, tylko przez cały czas pracowała nad tym. Myślę nad tutorialem na ten temat, jak zdecyduję się coś takiego opublikować, to może jakoś pomogę i znów spróbujesz swoich sił w rysowaniu na papierze :)
      To niewyczerpane źródło inspiracji, można stworzyć świetną kolekcję inspirowaną tymi krajami, bo jest tam różnorodność. Miałam wiele pomysłów na sukienki, ale mogłam zrobić tylko jeden projekt, który będzie uszyty, z czego bardzo się cieszę, jednak tak jak pisałam, dekolt ulegnie drobnej zmianie, bo prezentacja odbędzie się przed klasą, wolę nie odsłaniać tak wiele haha! To oczywiście nie zmienia faktu, że uwielbiam takie dekolty :) Coś pojawi się na fanpage'u ;)
      Jeszcze raz dziękuję! Ja też nie rysuję do końca proporcjonalnie, bardzo lubię wydłużać nogi (za co jestem często g=krytykowana haha), ale zdarza się, że są odpowiedniej długości i wtedy można mówić o normalnych proporcjach.

      Usuń
  6. Twoje prace są po prostu genialne, bardzo pomysłowe ... Obserwuję i czekam na więcej ! :)

    http://awiphotography.blogspot.com/ fotografia autorska, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz