#newyear

Z dedykacją dla Karoo :)
format kwadrat 594cm
kredki Derwent Coloursoft skintones
kredki Jumbo
kredki KOH I NOOR PROGRESSO
cienkopis Faber Castell 0.1
pocięte cekiny (łamane)
czarny brokat
granatowy (z fioletowym połyskiem) brokat
turkusowy brokat
Cześć! Jak minęły Wam pierwsze dni 2015 roku? Mi bardzo szybko, zanim się obejrzałam jest już ostatni dzień przerwy świątecznej. Eh, cóż poradzić, dzisiaj już po prostu muszę wziąć się do pracy i zacząć uczyć.

Rysunek powstawał bardzo, bardzo długo. Nie przyznam się się ile haha! Gorset wykonałam z pociętych cekinów o fioletowo-granatowo-zielonym kolorze, na który wciąż nie mogę się napatrzeć, bo mieni się przepięknie. Na tym koniec dobrej części tej pracy, ponieważ rozkloszowanie nie jest już jej mocną stroną, ale cóż... są lepsze i gorsze prace. Obiecuję poprawę.

Co sądzicie? Piszcie w komentarzach!

Wróćmy jeszcze na chwilę do ubiegłego, 2014 roku. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odsłony, ale w szczególności za grudzień, w którym było ich najwięcej odkąd założyłam bloga. Nie można też pominąć wyników ankiety, 90% głosów to najwyższa ocena, super! Cieszę się, że jesteście i obserwujecie tę stronę, mam nadzieję, że będzie Was tylko więcej. W nowym roku chcę trochę popróbować z innymi technikami, żeby w mojej twórczości była jakaś różnorodność. Pamiętam też oczywiście o zamówieniach, będę starała się je realizować jak najszybciej, ale jak na ostatnią klasę przystało, pracy jest o wiele więcej, a drugie półrocze jest decydujące, więc nie będę miała wiele czasu na bloga. Ale coś wymyślę! :) 

PS. Rozważam udział w Fashion Designer Awards - myślicie, że to dobry pomysł, warto się sprawdzić?

Komentarze

  1. Kurde super ci to wyszło! Mniej więcej tak ją sobie wyobrażałam ! Super ! Dziękuję ! <3 Karooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę ;)
      U, udało mi się trafić haha!
      Ale pamiętaj, ja wiem co mówię (moja opinia)

      Usuń
  2. Wyglada swietnie, z duzym zaakcentowaniem brokatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do konkursu - oczywiscie ze warto. Masz talent do tego. Warto sie sprawdzic, zawsze mozna cos osiągnąć

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Racja, po prostu powinno się spróbować w czymś poważniejszym.

      Usuń
  3. Świetna twarz i włosy, naprawdę! (poza strojem, który wszyscy chwalą) Kojarzą mi się z pewną postacią.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Cieszę się, że je zauważono, bo w tej pracy najbardziej zależało mi właśnie na tych elementach i gorsecie. Myślę, że może przypominać Elsę z Frozen, głównie przez fryzurę :)

      Usuń
  4. Obejrzałam całego Twojego bloga...musiałam. Jest piękny, Twoje prace są piękne. Masz talent!
    A co do tej pracy to sukienka jest fenomenalna, ale moją uwagę najbardziej przyciągnęły oczy. Super ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całego? Ojej, super! Bardzo się cieszę. Dziękuję :))
      Uwielbiam magnetyczne oczy i widzę, że udało mi się sprawić, że przyciągają uwagę :3

      Usuń
  5. Twoje rysunki są genialneee, nie mogę się nadziwić kiedy je oglądam :) Nie jestem niestety ekspertem jeśli chodzi o rysowanie, w sumie to nie umiem rysować, ale stwierdziłam , że potrzebnych jest jak najwięcej pozytywnych komentarzy :) Motywacja przede wszystkim :D Jesteś świetna w tym co robisz i proszę, rób to jak najdłużej ! :) J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo haha! :D
      Motywacja najważniejsza, tak jest! Nie masz pojęcia jak Wasze komentarze mnie motywują do działania. Obawiam się, że szybko nie przestanę rysować ;)

      Usuń
  6. Pati masz niesamowity talent i pomysły! obejrzałam całego bloga i jestem pod wrażeniem. bierz udział w konkursach- ty naprawdę masz szansę się wybić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Dziękuję i jeszcze raz dziękuję :D

      Usuń
  7. Świetne! Przejrzałam za 1. razem wszystko! Pięknie! Sądzę, że powinnaś wziąć udział w Fashion Designer Awards! Masz szansę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi wrażenie! Dopóki się nie doczytałam, to myślałam, że dół to po prostu wklejone w photoshopie rozgwieżdżone niebo. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Na moje nieszczęście nie mam photoshopa, hah.
      Jeszcze raz dziękuję ;)

      Usuń
  9. Sukienka wygląd jak nocne niebo pełne gwiazd! :O Super efekt! :* /K

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow *O* Koronkowa robota gratulacje za cierpliwość. Na początku myślałam że to photoshop :D Jesteś genialna *.* Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz