Odtwórz to, co widzisz - upinanie na manekinie


Moim zadaniem było upięcie wybranej sukni na manekinie. W tym celu zakupiłam 3 metry bawełnianej surówki. Starałam się jak najmniej ciąć materiał, aby móc go ponownie wykorzystać, jednakże pewnych podziałów nie można było uniknąć. Wybrałam drapowaną asymetryczną suknię, której tył i dół musiałam "doprojektować", ponieważ zdjęcia referencyjne ukazywały jedynie przód. Poniżej porównanie z oryginałem i pozostałe zdjęcia. Aby powiększyć zdjęcie należy kliknąć na nie - wyświetli się tryb galerii - lub otworzyć w nowej karcie, by zobaczyć je w pełnym rozmiarze.

P.S. Przez przypadek bezpowrotnie utraciłam konto na Instagramie, w związku z tym założyłam nowe, które mam nadzieję zbudować lepiej i z większym sukcesem. Zachęcam Was do zaobserwowania mnie pod nazwą @patlupinska, jutro z pewnością coś już się tam pojawi.

Komentarze