Ożywiam przeszłość

Katherine Hepburn w sukience projektu Gilberta Adriana
w filmie The Philadelphia Story
Witam Was serdecznie! Jak mijają Wam wakacje, a dokładniej ostatnie dwa dni? Nie należę do osób, które boją się burzy, ale deszcz i wiatr trochę utrudniły mi życie w ostatnim czasie. Niestety pociągi w mojej okolicy nie chciały pomóc mi w podróży, czas pomyśleć o innym środku transportu. Mam nadzieję, że Wy takich utrudnień nie napotkaliście ;)
A co artystycznie? Artystycznie krótko, mało, bowiem przygotowałam na dzisiaj kolorowanie czarno-białego zdjęcia. Żeby nie było żadnych wątpliwości co do autentyczności skali szarości, klikając na zdjęcie zostaniecie przeniesieni na stronę, z której ono pochodzi.
Jak wiecie, wyszukiwarka proponuje nam wiele wariantów, jeśli chodzi o rozmiar, szukając odpowiedniego zdjęcia, pobrałam je w nie najlepszym formacie, a co za tym idzie, w słabej jakości. Oczywiście wykonam to kolorowanie ponownie, by można było lepiej przyjrzeć się szczegółom, o aktualizacji poinformuję na Facebooku. Poniżej ogólnie ujęte etapy pracy, element po elemencie oraz gif ukazujący szczegóły tego procesu.
Dopiero uczę się Photoshopa, nie pracuję na maskach, za to z wielką chęcią korzystam z warstw i ich filtrów. To zdjęcie kolorowałam zmieniając jedynie krycie czy tryb, bardzo szybka i przyjemna praca. Jeśli chcecie dać nowe życie rodzinnym pamiątkom, to wspaniały sposób, bardzo satysfakcjonujący i pozwalający cofnąć się w czasie.



Komentarze