#58

Z dedykacją dla Maćka :)
czas pracy: 30 godzin
format A4 (w rzeczywistości jest to format A3, jednak postać mieści się na A4)
kredki DERWENT Coloursoft
kredki KOH I NOOR PROGRESSO
kredki Bic Cante
kredki Coloring Jumbo
cienkopis Faber Castell 0.1 czarny
żelopis Marvy biały
Cześć! W ostatnim poście (a kiedy to było...) przepraszałam za przerwę w blogowaniu, znów muszę to zrobić. Już nie pamiętam kiedy tak długo nic tu się nie pojawiało. Najbliższe tygodnie, miesiące są dla mnie decydujące, więc musiałam się wziąć się za swoje oceny, a wiąże się z tym brak rysowania. Mam jednak swoje dwa ukochane przedmioty w szkole, gdzie pojawiły się zaległości, dlatego zaczęłam się ich pozbywać. 
Tematem pracy, którą widzicie miała być "reprodukcja obrazu z pewnymi zmianami" i w moim przypadku po części tak jest, a po części jest to po prostu inspiracja. Rysowałam ze zdjęcia z podręcznika, które jak później się okazało, było okrojone i nie mogłam już tego poprawić, bo prawie skończyłam rysować. Co pozmieniałam? Właściwie prawie wszystko, została tylko pozycja i kształt sukni. Nawet nie pomyślałam o tle, od początku wiedziałam ,że ma go po prostu nie być, czysta biel.
Rysowałam przez prawie miesiąc, bo miałam naprawdę dużo na głowie. Nie macie pojęcia jaką ulgę odczuwa się po zapełnieniu ostatniego fragmentu! Mam nadzieję, że podoba Wam się moja wersja Madame Pompadour :) Czekam na Wasze opinie :)
etapy tworzenia
P.S. Myślę nad zmianą adresu i nazwy bloga na malgranda art - ankieta po prawej stronie. Co o tym myślicie?