#project

Cześć wszystkim :) Na początku przepraszam za tak długą przerwę na blogu. W drugim tygodniu ferii zaczęłam rysować Audrey Hepburn na zamówienie, ale niestety musiałam przerwać, bo razem z grupą miałyśmy do przygotowania 'mini pokaz' na zajęcia artystyczne. Ubrania miały być związane z kulturą jakiegoś kraju, więc zdecydowałyśmy, że w naszym przypadku będą to Chiny i Japonia. Miałyśmy cztery pomysły, ale mogłyśmy zrealizować tylko dwa z nich. Wybrałyśmy suknie inspirowane tradycyjnym strojem japońskiej gejszy (mojego projektu: http://day-dreamin-g.blogspot.com/2015/01/daydreamingproject.html) oraz chińskim smokiem (mojego i Asi projektu). Pierwszy raz spędziłam tak dużo czasu przy maszynie do szycia i pierwszy raz robiłam coś tak trudnego. Może nie są to profesjonalnie uszyte ubrania, ale jesteśmy z siebie bardzo dumne i zadowolone z efektów naszej ciężkiej pracy :)
czas: 40h

P.S. Koniec z kokiem na mojej głowie haha!