Autoportret nr. 3

Z dedykacją dla mojej mamy,
autoportret po raz trzeci:
Cześć! Są wakacje, a kilka dni mnie tu nie było. Nawet w czasie wolnym od szkoły, może trafić się tydzień, kiedy nie ma się na nic czasu i ja właśnie taki miałam. 

Dwa dni temu zrobiłam szkic, ale stwierdziłam, że nic dobrego z tego nie wyjdzie i odłożyłam szkicownik, natomiast wczoraj pomyślałam, że rzadko portretuję i może warto by skończyć to co zaczęłam. Oto jest kolejny autoportret :)

Jak wypadł w porównaniu do dwóch poprzednich? 
Czekam na Wasze komentarze! ;)
PS. 21.07.2014 minął rok od założenia bloga. Przez ten czas licznik wyświetleń dobił do 11000. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy obserwują i komentują, to dla mnie wiele znaczy :)
Szczególne podziękowania dla Asi (udzielasz się tu najczęściej) i dla mojej siostry, Natalii (która jest dla mnie doradcą 23/24 haha!)
~łupεk~