2+3D

Witam Was serdecznie!
Dzisiaj króciutko, ale... na bieżąco. Jakiś czas temu dostaliśmy kolejne zadanie z projektowania graficznego: zaprojektuj okładkę kwartalnika projektowego 2+3D. Link do strony znajdziecie tutaj. Ostatnie wydanie ukazało się niestety w grudniu 2016 roku, także można szukać jedynie tych z ubiegłych lat.
My mieliśmy zająć się czernią, bielą i szarościami, monotypią. Czym jest monotypia? To technika graficzna polegająca na rozprowadzeniu na powierzchni szklanej lub metalowej (my używamy plexi) farby (drukarskiej), przyłożeniu papieru i rysowaniu na jego odwrocie. Ja nie pracowałam ściśle w ten sposób; farbę rozprowadza się wałkiem i szpachelką, mieliśmy nadmiar farby na wałku, trzeba było jakoś się go pozbyć, najbliżej leżała wolna kartka, więc skorzystałam z niechcianych resztek. 
Zwlekałam troszkę ze zrobieniem tej pracy, miałam typowo modowe pomysły,  a nie do końca o to mi chodziło, chciałam pobawić się jednak kleksami, dlatego połączyłam te dwie rzeczy i dwa dni temu stworzyłam coś dobrego. Na okładce znajduje się zmodyfikowana wersja mojego rysunku, który możecie zobaczyć tutaj. Jest to forma na tyle prosta, kubiczna, że łatwo było zamknąć ją w określonych figurach i wypełnić. Oprócz wersji finalnej, powstały trzy robocze, które znajdziecie poniżej.













>>>>> Zachęcam do głosowania w ankiecie, którą znajdziecie po prawej stronie <<<<<

Komentarze