#63

Witam wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić mojego bloga w ten halloweenowy wieczór :) 
czas: 8h
format A3
papier do szkicowania, kartki bezkwasowe o delikatnej fakturze, gramatura 150gr/m
ołówki KOH I NOOR PROGRESSO (HB-8B)ołówek KOH I NOOR 1500 F
ołówek mechaniczny Marie's wkład 4B
gumka chlebowa Faber Castell
wiszer
Hm, trochę tu pusto, co? Niestety nie mam specjalnego posta, jak to zazwyczaj było, bo teraz właściwie nic "swojego" nie rysuję, praca, którą zaczęłam jeszcze w wakacje, jak leżała, tak leży w szafce nieskończona. Nie wiem, muszę pomyśleć jak pogodzić to, co chcę zrobić dla siebie ze szkołą.
Pracownia
Rysunek z wyobraźni, pracownia, ołówek na A3, w sumie bardzo duża dowolność. Zależało mi na tym, żeby pokazać coś, czym się trochę interesuję, coś, co nie jest mi obce, więc jest to miejsce pracy projektantki mody. Pomimo tego, że mogłam wziąć pracę do domu, to i tak miałam bardzo ograniczony czas, więc znalazło się tu niewiele elementów. Na razie cały czas używam ołówków, nie jest to dobre, dlatego jak najszybciej mam zamiar wrócić do tego, co robiłam wcześniej i szkoła nie może stanąć mi na drodze haha! :)
ah, te piękne nogi po lewej... 
Zapraszam na mojego fanpage'a, dzięki któremu możecie być na bieżąco oraz na instgrama, gdzie pojawiają się małe rysunki, które niestety nie są materiałem na oddzielne posty.

Do następnego posta! Mam nadzieję, że za niedługo :)

Komentarze