Moda to ja | kolaż

 
Zaczęła się szkoła. Co się z tym wiąże? Pustki na blogu! Nie mam czasu na nałogowe siedzenie na portalach społecznościowych, a co tu mówić o rysowaniu, ale od czego mam dwa nowe przedmioty. Plastyka i zajęcia artystyczne o tym samym profilu dają mi okazję do nadrabiania. Zmuszają mnie do tworzenia czegoś, czego zawsze nie lubiłam albo czegoś, czego jeszcze nie robiłam. Jestem osobą dokładną, daję z siebie jak najwięcej przy każdej pracy, więc myślę, że dużo z tych 'dzieł' pojawi się na blogu.
 
 
Jako, że nie czytam kolorowych gazet, kolaż powstał z dwu katalogów modowych. Chciałam zrobić coś ciekawego, więc zdecydowałam, że włosy Milli Jovovich zastąpią ich kosmyki i... buty z fragmentami sukienki . Piękne wzory i kolory to coś, co kocham, więc tło powstało z wycinków scenografii czy ubrań.